Hi, My Name Is Not Slim Shady

Namnet är Simon Håkansson (kallas Håkan...) och jag är den tredje medlemmen i det här projektet. Okej, lite information om mig: jag kan somna precis överallt (jag somnade bl.a. en gång på en motorbåt, som åkte i full fart...), är rädd för tandläkare, hatar rasism av alla slag, älskar att festa och träffa mina kompisar, gillar att läsa manga och glo på anime. Dessutom är jag en familjekille som älskar - älskar! - musik, mest då indie rock.

Nåja, nog om mig. Snart ska vi träffa "Prälle" Persson, så vi får se hur det går. Med hennes "välsignelse" och tankar om det hela så borde vi snart se om det här går att genomföra. 

Okej, räkna med att höra (läsa?) mer från mig. All right, tjarrå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0